Într-o noapte târzie ..

Într-o noapte târzie ..

Stând întinsă  cu mâinele aruncate pur şi simplu în patul gol , privind spre peretele alb luminat de felinarul de afară şi cu gândurile mai departe ca niciodată …  E o nostalgie de primăvară ce zace în mine şi deabea acum realizez când frigul se înmoaie că a  mai trecut un an .. şi a trecut aşa de repede .. îmi aduc aminte secundă cu secundă de unele momente şi fără să vreau îmi curg acum lacrimile pe obraz.. mă simt mai bătrână ,  mai trecută , mai singură ..

Mi se pare totul atât de banal ..

Îmi e dor de tot. aş vrea să mai retrăiesc totul o dată.

Şi mă mai gândesc şi la ce avem noi doi..cum eram când ne-am cunosc şi cum suntem acum.. a trecut atâta timp.. simt un fior care mă pătrunde ..prima dată .. e totul aşa de ciudat..cum unele momente sunt întipărite în minţile noastre şi parcă sunt mai clare ca  niciodată.. Îţi mai aduci aminte ceva din trecut? pentru că mie pur şi simplu nu-mi vine să cred..

Îmi e frică.. că o să mă trezesc într-o zi şi o să fiu o bătrânică singură.. îmi e frică , chiar dacă e prea devreme pentru asta.. sau poate nu e prea devreme ? timpul se pare că trece mai repede decât credem noi .

Cum o să fie oare finalul meu ?

Lasă un răspuns

